2011-03-22

Hej hallåå bloggen!
Dagen började med att köra på route 66. Vi stannade till för att ta lite kort i byn där "cars" utspelar sig. Vi fortsatte sen vår roadtrip mot Grand Canyon. Gustav och jag släpptes av på en flygplats tillsammans med fyra andra från gruppen. Vi skulle åka helikopter över grand canyon. Det var en upplevelse kan jag tala om, både att åka helikopter och få se grand canyon. Det går inte riktigt att beskriva. Det var sådär tusen gånger större än jag trodde. Efter en tur i luften mötte vi upp gruppen för en annan utsikt, denna gången på marken. När solen hade gått ner åkte vi för en bit mat och så blev det lite bowling. För övrigt har vi snö här borta. Jag som bara tog med mig sommarkläder.. Det känns lite som en skidsemester just nu, vi bor i små stugor, det är snö och berg överallt. Mysigt, kul men kaaaalllt!!!

Kommentarer
Postat av: Veronika-au pair i New York

Vet du vad staden heter där Cars utspelar sej? :-)

2011-03-30 @ 23:06:43
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0