2011-03-19

Ännu en lyckad dag i LA. Vi strosade runt på Hollywoods gator och vid elva tiden tog vi bussen mot Universal Studios. Det var bland det häftigaste jag har sett! Rekommenderar jag stort!! Vi åkte på guidad tur (bästa guidade turen jag har åkt och jag har åkt många). Vi såg massa inspelningsplatser bland annat så var vi på Wisteria Lane (desperate housewives). Vi såg olika effekter de använder sig av vid inspelningar och så var vi med när King Kong brottades med dinosaurier i 360 graders 3D. Häftigt med andra ord och absolut värt pengarna:) Efter turen blev det karuseller med tema jurassic park, the simpsons och the mummy. Nu har vi precis varit ute och ätit på restaurang.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Fy fan vad häftigt! :D

Hoppas ni får en underbar resmånad nu! :)

2011-03-20 @ 12:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0