2011-03-15

Woohooooo jag klarade det!!!!!! Idag är det ett år sedan jag flyttade till USA. Det känns riktigt bra! Jag är otroligt glad att jag åkte hit och stolt att jag klarade året. Jag har haft ett kanonbra år!! Jag har lärt mig så mycket, jag har sett sååå mycket och jag har träffat många underbara människor - vänner för livet. Jag passade Jordyn för sista gången idag och så har jag packat ännu mer. Jag och Gustav skypade för sista gången. Det känns toppen att vi klarade året ifrån varandra:) Imorgon hämtar jag upp honom i Philadelphia!! Ikväll hade jag och mina fina vänner en liten "hejdåmiddag" på cosi. Det blev skratt och tårar. Ni är bäst!
JAG KOMMER SAKNA ER!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca H

Hej Sandra!

GRATTIS till väl genomfört år!! =)

Så roligt att du är så nöjd.

Hoppas nu du o Gustav får en kanonsemester ovanpå alltihop!!

Kram!

2011-03-16 @ 07:14:44
Postat av: Anette Carlsson

Tänk så mycket roligt du varit med om, och alla människor du lärt känna !!

Ha det nu så underbart på din resa med Gustav, och välkommen tillbaka till Sverige igen.



Kram Anette

2011-03-16 @ 13:51:39
Postat av: alvesta bo

Grattis! Vad roligt för dig! :)

2011-03-16 @ 20:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0