2011-03-13

"Sommartider hej hej sommartider", nu sitter jag och lyssnar på gyllene tider. Jag ska få in sommarkänslan var det tänkt. För snart ska jag ju få sommar. Jag har knappt hunnit tänka på det. Jag tänker bara - snart ska jag hem! Men jag ska ju inte det än! Först ska jag säga hejdå till alla här, sen kommer Gustav, sen ska vi till Kalifornien, Hawaii, New York och allt seeeeen ska Gustav få ta hem mig. Idag har jag och Lisen kört en slappesöndag. Det blev lunch på IKEA. Jag åt en räksmörgås för sådär 20 kr. BILLIGT och såååå GOTT! Därefter blev det slapp i min källare med massa gott. Och vi tog faktiskt en promenad i "skogen".
Jag och Lisa förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0