2011-03-10

Godkväll nära och bekanta!
Host host säger jag. Min förkylning blev självklart värre. Jag hostar inte mycket men när det väl kommer känns det som jag ska få upp både hjärta och lungor. Jag tappade rösten i någon timme på dagen men nu är den tillbaka. Jag har i alla fall inte fått någon feber än "peppar peppar". Det har blivit en lugn dag även idag. Jag har försökt sova lite på dagen men det har jag aldrig lyckats med tidigare så varför skulle jag lyckas idag? Runt fyra tiden piggnade jag till lite och åkte till mallet efter jobbet. Jag gjorde pedikyr och Lisa klippte sig. Nu ska jag ta och försöka sova bort min förkylning.
Ibland får man lyxa till det i vardagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0