2011-03-05

Näst sista gången jag besöker denna underbara stad. I alla fall för en tid. Jag räknade ut att det var min elfte gång i New York City idag. Jag och Lisa hade en toppen dag. Som vi har gått!! Vi är värda varsin medalj. Efter nio timmar i det stora äpplet gick vi som pingviner båda två. Denna gången besökte vi södra Manhattan. Vi hade underbart väder så det blev långa promenader i bland annat Soho, Little Italy, China Town, Greenwich Village och så åt vi gott på uteserveringar.
Min och Lisas promenad
-Åhhhh vad jag kommer sakna att åka till New York.....
- Men Sandra, du har ju Alvesta!
...

Kommentarer
Postat av: Anette Carlsson

Ja det är väl inte så illa det............!!! Alvesta där händer ju massor !!!

2011-03-06 @ 12:48:08
Postat av: lisa

UNDERBAR DAG min finaste bästaste rabbit!!

2011-03-06 @ 16:19:47
Postat av: emiliaaa

vilken superduper dag ni fick, cupcakesen var ju lagom söta.åhåh! :)

2011-03-07 @ 05:39:12
URL: http://emiliaochusa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0