2011-03-04

En vecka kvar att jobb, 5 små ynka dagar. För lite mindre än ett år sedan skrev jag en upp en lista på saker jag vill se och göra under mitt år i USA:
NHL match - check
Footballs match - check
Baseball match - check
Basket match - check
Mamma Mia musikalen - check
Philadelphia - check
New York - check
Washington DC - check
Baltimore - check
Atlantic City - check
Miami - check
Niagra falls - check
Los Angeles - sista månaden
San Francisco - sista månaden
Grand Canyon - sista månaden
Las Vegas - sista månaden
Hawaii - sista månaden
Boston - mellanlandning (räknas halvt)
Chicago - mellanlandning
Seattle - mellanlandning
San Diego - får bli nästa gång jag åker till USA
Sen har jag ju också fått se andra saker på köpet som Key West, Toronto och North Carolina. Ett lyckat år måste jag säga! Fredagskvällen blev toppen med tacos, glass och gott sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0