2011-02-28

Sista dagen i februari, imorgon är det vår (i alla fall om jag får bestämma). Idag sa jag farväl till mitt gym. Även om jag är snorig och eländig just nu så gick jag på mitt bodypump pass som en avslutning. Från i höstas så har jag ju ungefär spenderat lika mycket tid på gymmet som på jobbet så det känns faktiskt lite tungt att lämna. Istället får jag ge mig på Exercise TV och Wii Fit i två veckor. Det ska bli spännande! Vad har jag annars hittat på idag? Jag har pysslat lite med min scrapbook, den börjar bli klar. Jag och barnen gick över till Mr A efter skolan för pianolektioner och nu tänkte jag bänka mig framför tvn och sedan lägga mig i tid.. önska mig lycka till. Jag vill bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0