2011-01-29

Jag började min lördag med att möta upp Andréa på gymmet. Vi hade bestämt oss för att gå på bodypump men på lördagar är det självklart fullt med folk så vi fick inte plats i salen. Istället gick vi på ett annat pass "chair yoga" vilket var, som det låter - yoga på stol. Det var intressant men jag tänker inte göra om det. Det var vi två och några äldre tanter. Vi satt på varsin stol i en ring. Det kändes nästan som man var på något rehab för något beroende "hej jag heter Sandra och jag är alkolist, typ". Det var ett sånt här tillfälle när man INTE ska skratta utan fokusera på sig själv och sina "inre krafter". Tror ni jag kan hålla mig? Jag kämpar och kniper igen munnen. Jag lyckades hyfsat bra ändå. Tanterna tittade lite snett. Vi var väl inte jätte nöjda med passet och inte ett dugg svettiga men alltid kul att prova på något nytt. Därefter blev det en runda på mallet, mat och film. Trevlig lördag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0