2011-01-18

Idag har jag fått kontakta suntrek (företaget som jag och Gustav ska åka med i Kalifornien). Au pairer ska få 20 % rabatt, vilket jag inte hade fått. Nu har jag haft kontakt med min lcc och någon på suntrek för att försöka få allt rätt. Det visade sig att jag skulle ha 25 % rabatt + att Gustav får 10 % rabatt också för jag tog med mig "en vän". För övrigt är det glashalt på vägarna här för det har snöat, regnat och kylt på. Därför hade barnen ingen skola idag heller. Vi har bland annat haft dance party och gjort böcker om Sverige. Kvällen får spenderas i min källare. Jag vågar mig inte ut på vägarna!

Kommentarer
Postat av: Josefin

vilken rolig idé!!! :D

2011-01-19 @ 17:55:10
URL: http://josefinsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0