2011-01-09

Har haft en otroligt skön söndag. En sådan där slapp dag utan några planer. Jag började dagen med frukost tillsammans med min värdfamilj. Därefter var jag duktig och städade mitt rum som jag tyckte var jätte stökigt (Sofia märkte ingen skillnad). Jag pysslade också med min scrapbook som jag låg några månader efter med. När allt var klart kände jag mig riktigt nöjd och kröp ner i sängen med kaffe och min bok. Det är inte ofta jag känner suget av att läsa men idag var en sån dag.
Bildbevis
Min scrapbook
Hej Gustav!
Girl scout
Sofia (lägg märket till vår snö:))

Kommentarer
Postat av: bina

Hej :) superfin blogg med myckat fina bilder!

Jag funderar också på att åka som au pair i framtiden så har lite frågor.

Vilken organisation åker du med?

Hur länge ska du vara au pair?

Bor du nära både New York och Philadelphia?



Kram

2011-01-10 @ 16:56:25
Postat av: emilia

ahhhh. vad fint ditt rum ar :) helt underbart! det vill jag se live nangang snaaart :) hihi

2011-01-24 @ 06:08:19
URL: http://emiliaochusa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0