2011-01-07

Hejsan hoppsan!

Befinner mig just nu hemma hos Andréa. Vi har lagat tacos och nu sitter vi och tittar på en favorit, "dear john". Vi har fått ta på oss flera tröjor, filtar och tofflor, Andréa har nämligen iskallt i hennes hus eller i alla fall på rummet.

Dagen har varit bra. På förmiddagen fixade jag min kamera som har varit sönder. Han som jobbade i butiken bara skrattade åt mig och fixade kameran på två minuter. Jag har även idag vilat mig och håller tummarna för att förkylningen ska försvinna. Svetlana kom hem tidigare från jobbet för att åka till gymmet. Jag kunde inte säga nej när hon frågade om jag ville följa med. Jag har inte tränat på veckor! Men som sagt är jag lite halvdålig så jag tog det lugnt :)

Måste också berätta att det har SNÖAT idag och denna gången 5 CM!! Jag trodde faktiskt att barnens skola skulle vara inställd men icke sa nicke. Otroligt!! (de ställer ofta in skolorna här på grund av vädret). Men äntligen får vi lite snö här borta också. Jipppiiieee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0