2011-01-03

Gäääääsp!


Nu sitter jag på Kastrup och väntar på att få stiga på planet mot Manchester och där ska jag sedan flyga ”hem” till Philadelphia. Jag har varit vaken i princip hela natten, slumrade nog till lite i bilen på väg ner till Malmö. Det blev ännu ett jobbigt farväl.


Väl framme på Kastrup skulle jag checka in mina två väskor. Gubben som skulle hjälpa mig var dansk. Jag förstod ingenting (ja, jag kanske är lite dum som inte förstår men jag försökte verkligen).  Jag pratade engelska tillbaka och sa säkert ”va, förlåt, nu hörde jag inte” 5-6 gånger, ändå envisades han med att prata på danska. Blir man irriterad?! Svar: JA!


Fortsättning


Nu är jag äntligen hemma. Det blev en lång resa men det gick fort. Lyckades sova en del på planet men det var inte kul att sitta med förkylning och hosta. Fick ganska så ont i huvudet och öronen när vi skulle lyfta och landa. Men jag lever. Jag är fruktansvärt trött nu så det blir bara middag och sedan väntar sängen. Nattinatt

fick säga hejdå inatt, saknar ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg! :D

Planer för helgen? :)

2011-01-04 @ 23:56:46
URL: http://linnerikssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom där förvälen tar knäcken på mig!

2011-01-06 @ 01:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0