2011-03-31

Aloha! Eller Ahola som jag alltid lyckas säga istället.. Jag tränar på det! Äntligen fick jag komma till Hawaii. Som jag har tjatat om att åka hit och nu är jag här! Redan vid nio promenderade vi ner till stranden. Välkommen till paradiset säger jag bara. Palmer, turkost hav, sol, värme, blå himmel och Gustav bredvid mig. Kan det bli mycket bättre? Det blev sol och bad. Jag bestämde mig att ge mig ut med min madrass på havet. När jag äntligen kommit ut en bit och lyckats klättra upp ser jag något som simmar i vattnet - en stor fet sköldpadda! Jag får panik, hoppar av madrassen och har nog aldrig simmat så fort i mitt liv. Jag vet.. de är inte farliga men jag var inte beredd! Gustav trodde ju självklart inte på mig utan sa att det var ju en sten. Men jag loovar, det var en sköldpadda! Nu är vi brända, fina och ska snart ut på middag. Ahola

Kommentarer
Postat av: Familjen

Det ser härligt ut!!! Njut och ha det underbart!!!



Nu har vi nedräkning här hemma!!!



Kramar från hela familjen<3

2011-04-01 @ 07:29:32
Postat av: lisa

ahola gumman!

bara så du vet så är jag inte ett dugg avis..

inte ett DUGG!

hjärtan!

2011-04-01 @ 17:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0