2010-09-29

Hittade ett filmklipp från Kanada som jag tänkte bjuda på!



Inatt drömde jag att jag skulle åka hem till Sverige redan imorgon på semester. Jag blev nästan lite besviken när jag vaknade. Jag såg ju fram emot att få träffa Gustav, min familj och vännerna igen. Men det är mindre än tre månader kvar. Jag satt och tittade igenom lite "gamla" bilder från bland annat midsommar. Det är tre månader sedan! Galet, det känns som igår! Nu har jag massa spännande att se fram emot som Halloween, thanksgiving och december (de har redan börjat sälja julpynd på Macy's). Jag får peppa mig själv lite :)

Vädret har börjat bli kallare. Det ligger runt 20-25 grader och det har varit lite mulet och regn dem senaste dagarna. Det ska bli skönt med höst! Den senaste tiden har jag tagit på mig mer kläder än jag egentligen behöver bara för att jag vill ha höst och så har jag fått gå runt och svettats men jag saknar ju kylan. Tänk att få frysa och komma hem ta på sig en tjocktröja, lägga sig under en filt och dricka en kopp te.

Idag har jag inte jobbat med Sasha och Sofia (dem var hos tandläkaren efter skolan). Jag var över hos Jordyn några timmar på eftermiddagen sedan var min jobbdag över. Jag skickade även in min inlämning och var på gymmet. På kvällen åkte jag, Lisa och Josefin till IKEA för maaaat!

Kommentarer
Postat av: lisalbin

hahahaha älskar den

2010-09-30 @ 04:23:08
Postat av: SOFIIIII =)

haha snyggt ;)

2010-09-30 @ 04:39:23
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0