2010-09-25

För det första, grattis mormor! :)

För det andra, ååååhhh vad jag är glad att jag åkte hit. Jag ångrar det inte en sekund! Lisa och jag har varit på toppen humör hela dagen och jag vet inte hur många gånger vi har sagt att vi är sååå glada över att vara här i USA och får se sååå mycket!

Lisa hämtade upp mig vid 6.10. Vi tog tåget till Philly och bussen därifrån vidare till New York. Väl framme i NY tog vi tunnelbanan till Central Park och gick igenom HEEEELA parken. Har jag ont i benen och fötterna nu? JA! I Central park mötte vi ett gammalt svenskt par från Halmstad. Både jag och Lisa blev helt överlyckliga. Vi såg såg ut som vi hade vunnit på lotto. Det är så kul att träffa svenska vuxna eftersom vi inte är vana vid det. Efter Central Park åkte vi vidare mot bland annat Soho, Brooklyn Bridge och Times Square. Tur med vädret hade vi också, 30 grader och sol i slutet av september! Det blev en toppen bra dag :)


Norra delen av Central Park

Central Park

Lisa och jag

Underbart fina New York

Paus

Brooklyn Bridge

Hoppar av glädje

Lite gossip girl på grand central station

Jag och Lisa hade dem bästa platserna på vägen hem. Vi var nöjda. Resan kunde inte blivit bättre :)

Fick bland annat med mig två jätte fina tavlor


Kommentarer
Postat av: lisalbin

TUUUUUUUMMEN UUUUPPPPPP!!!

2010-09-26 @ 13:37:43
Postat av: mojjan

-snacka om att ni har guldkant på tillvaron därborta

och vilka GULD kompisar ni är

värmer gott även i en mammas hjärta

hälsning från lisas mamma

2010-10-03 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0