2010-09-21

Dagen har varit BRA!

På morgonen åkte jag till starbucks och sedan vidare till Andréa. Det var skönt att göra någon "nytta" under dagen nu när jag inte har tränat.
.
När barnen kom hem blev det ännu en fotbollsmatch i trädgården. Denna gången var det barnen mot mig. Det är kul att vi har hittat något som vi alla tycker är roligt. Det känns som jag har fyra värdbarn istället för två men jag tycker bara det är roligt.
.
Nu sitter Andréa här och vill säga några få ord: kära läsare. nyss har vi frossat i lite glass. yuuum. Sandra sitter nu och bläddrar på tvn för och hitta något sevärt. sist men inte minst. Hon är en av dom bästa! (:
.
Skype fungerar igen! Tur att Brian är haj på datorer.
Jag och Andréa sitter och pluggar
Köpte ett par mysiga skor och en (vad jag skulle kalla) amerikansk tavla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0