2010-09-15

6 MÅNADER I USA! Jag kan inte förstå det?! Men jag måste säga att jag är stolt över mig själv :) Tiden har gått så fort! Jag har varit i New York flera gånger, Washington DC, Miami, Key West, Philadelphia, beachen i North Carolina, Kanada osv osv. Detta halvåret väntar Baltimore, Atlantic City, Chicago, L.A, San Francisco, Las Vegas och mycket mycket mer. Jag har saker att se fram emot:)

Jag började min dag med att titta på "Letters from Juliette", har ni inte sett den? Se den! Jag var på bio och såg den för ett tag sedan men nu har den kommit ut på film.

Jag åkte till gymmet för att träna både på maskin och gå på ett pass. När jag kom hem kände jag mig inte så bra. Jag har känt att jag har haft lite ont i halsen tidigare denna veckan men det kändes bra på morgonen så jag tränade.. skulle jag inte gjort. Nu känner jag mig lite sådär, lite förkyld och känner mig tung i kroppen. Hoppas jag mår bättre imorgon.

På kvällen hade vi bestämt att vi skulle åka och "fira" mina 6 månader på Cosi. Jag, Lisa, Andréa och en ny svensk tjej Josefin åkte dit för att äta. Mums, vad jag älskar det stället :)


Fick lite silly bandz av mina barn idag. Det är trenden här i USA, så byter man med varandra. Alla barn går runt med minst hundra stycken på armarna.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh! Jag är stolt över dig! Snart kommer du hem med :)



Haha, vad dem komme på i USA! Ska det komma hit sen, undrar om det funkar här ;P

2010-09-16 @ 21:32:30
Postat av: Amanda

Haha, de har det i UK också! Så använder de det som armband bland annat.. Varför hade inte vi sånt när vi var små? ;)

2010-10-14 @ 00:33:27
URL: http://maando.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0