2010-09-12

Jag vill börja med att gratta min kära vän Amanda Ragnarsson som fyller 21 år idag :)

Jag har haft en skön helg här i West Chester. Det är jätte kul att åka runt och se en massa nytt men man behöver sådan här helger också när man bara gå och slappar här hemma. På tal om "hemma" så pratade jag och Lisa om vilka datum jag flyger till Sverige och när jag flyger tillbaka till USA. Det lät så hemskt för jag sa - Sen åker jag hem igen den 3 januari. HEM åker jag ju den 21 december! Usch, vad jag fick dåligt samvete.

Jaja.. idag har jag som sagt tagit det lugnt. Jag har tittat på svenska filmer, åkt till mallet en runda och städat mitt rum. Jag behövde rensa i mina lådor och städa i min garderob. Nu känner jag mig riktigt duktig och förtjänar att gå ner och ta en brownie som Brian har bakat. Ska bli smarrit!

Tack och hej leverpastej


Gammal bild från en lunch inne i West Chester tillsammans med Lisa

Kommentarer
Postat av: lisalbin

haha det var lite hemskt men KUL! jag blev helt chockade över att vi sa så :O:O:O:O hahaha RABBIT

2010-09-13 @ 03:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0