2010-09-03

Hejsan hoppsan!

Barnen var lediga idag vilket betyder heldag för mig. Det var väl kanske inte den bästa dagen på jobbet men alla dagar kan inte vara bra.

Vid sjutiden kom Lisa, Andréa och Johanna hit. Vi tog tåget från Malvern till Philadelphia och sedan en buss från Philadelphia till New York. Jag trodde att jag skulle vara helt slut men jag var nog nästan piggast där ett tag. Väl framme i New York så tog vi oss en promenad för att hitta någonstans att spendera natten. Vi gick först in på ett hotell och satte oss men bestämde ganska fort för att gå vidare. Så från tolvtiden till fem på morgonen höll vi oss runt time square. Vi var inne på en pizzeria i någon timme men största tiden var vi ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0