2010-08-31

Jag steg upp i tid idag för jag tänkte ta och träna på morgonen. Jag hade bestämt mig för att dansa Zumba klockan 9.20. Självklart var den inställd så jag fick gå på ett styrkepass istället. Kände att det var lite jobbigt för min otroliga träningsvärk men det gick bra.

Jag hämtade upp barnen vid busshållsplatsen vid fyra. När jag slutade vid halvsju åkte jag direkt till gymmet igen för att möta upp Andréa. Efter ännu ett träningspass åkte vi hem till mig med mat och nu är jag på strååålande humör för.. vi bokade en resa till Kanada!!! På lördag tar jag, Andréa, Lisa och Johanna en busstur från NY som går bland annat till Niagara fallen och Toronto. Jippie! Jag är så glad att det äntligen blir av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0