2010-10-28

Känns konstigt att vi snart är inne på november månad och idag har vi 22 grader och sol. Men löven ligger som ett täcke över gräsmattan så höst är det allt. Hoppas på lite kyligare väder till helgen när vi har planerat in Philadelphia och så är det Halloween.


Idag på morgonen tog jag mig till gymmet och var helt slut i kroppen när jag kom hem, men det är så det ska vara. Efter träningen kände jag att jag förtjänade något gott så jag satte mig med en kopp te och tittade på en utav mina favorit kanaler, "soapnet". Jag och Lisa satt på var sitt håll och diskuterade över skype om våra serier som vi satt och tittade på. Sååå lata.. vilket liv vi har här borta.

Min dag med barnen kan jag inte påstå var det bästa. Jag jobbade i två timmar och vi hann sammanlagt ha 3 "timeouter".. Hoppas på en bättre dag imorgon :)

Nu har jag precis sagt hejdå till Andréa, fick ge henne en extra kram nu för jag inte kommer få se henne på så länge. Hennes bror kommer hit och jag är så avundsjuk att hon ska få besök!!


Testade en pjyamas på target med fina pingviner på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0