2010-10-17

Idag har vi haft en härlig söndag här borta på andra sidan Atlanten. Jag gillar hösten här! Idag har vi haft 18 grader och solsken så jag passade på att ta en promenad. Träden börjar få massa fina färger och jag känner mig glad.

I helgen har jag lekt lite taxi känner jag. Jag har bland annat hämtat Lisa vid tågstationen men det är alltid kul att kunna hjälpa till. Jag har också skrivit en sida till på min uppsats. Känns riktigt bra!

Nu ska vi snart äta tacos. Muuums! Magen kurrar som bara den. Efter maten blir jag nog bänkad framför tvn med någon film och desperate housewives.


Frukost och slutet av Titanic

Kommentarer
Postat av: lisalbin

världens bästa taxichaffis!

2010-10-18 @ 15:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0