2010-10-16

Jag har haft en lugn och skön lördag. På morgonen skypade jag och på eftermiddagen blev det gymmet och idol. Jag vet inte vem jag ska hålla på i idol. Alla är ju bra!


Vid fyra började jag jobba. Brian och Svetlana skulle ut på en dejt så jag fick passa barnen. Vi bjöd in Rylee och Jordyn för fotboll, mat och film.

Nu har jag precis lagt barnen. Vi läste en bok och sjöng imse vimse spindel, blinka lilla stjärna (jag på svenska och barnen på engelska) och självklart.. you belong with me.

Nu har jag precis börjat titta på "Titanic". Hörde låten med Celine Dion i veckan och har velat se filmen sedan dess. Se hur det går den här gången. Brukar stoppa filmen när alla är som lyckligast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0