2010-10-10

Ännu en dag full med lektioner. Idag hade jag "english as a second language", "digital photography" och "american holidays". Glömde berätta igår att jag träffade några från Thailand. Så jag fick öva på min thailänska. De sa att nästa gång jag åker till Bangkok måste jag höra av mig så dem kan visa mig staden.

Vid sex tiden lämnade vi skolan för att åka in till Baltimore. Jag har aldrig varit där tidigare. Det var jätte fint! Vi åt på en restaurang precis vid hamnen med utsikt mot vattnet. KANON FINT!

När vi väl skulle hem så krånglade det mesta. Taxichaufförerna började bråka, trafik så vi missade sista tåget i Philly och fick ta taxi hem. Jag var hemma runt halvtvå tiden. Ganska så trött efter en låång dag..


Härligt oktober väder!

Sandra Nilsson = done! Klarade kursen :)

Nöjda och glada efter att ha klarat kursen

Baltimore

Kommentarer
Postat av: Rebecca H

Grattis!! =)

2010-10-12 @ 07:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0