2010-10-09

Efter att ha åkt bil, tåg, buss och två taxi så kom vi äntligen fram till hotellet i Baltimore. Om vi bara hade kört bil så hade det tagit oss kanske 1,5-2 timmar men för oss tog det över 6 timmar. Lite komiskt!

Vi steg upp "pigga" och glada vid sju på morgonen. Jag haft fyra lektioner: "Idioms, slang and funny phrases", "life skills", "careers in tourism" and "yoga". Det har varit roligt och lärorikt. Yoga var det som jag längtade efter att få testa på men det var vår sista lektion så vi var mest flamsiga istället för seriösa.

Till sist måste jag bara säga att maten här är JÄTTE god. Jag har bland annat ätit POTATIS, kyckling, ananas och glass.


Mat till fyra personer

Yoga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0