2010-10-08

Baltimore nästa! Nu sitter jag och väntar på att Johanna och Andréa ska komma och hämta mig och sedan ska vi möta upp Lisa. Självklart sitter jag och är klar en halvtimme innan. Jag funderade på om jag skulle titta på ett avsnitt till av vänner men självklart valde jag att vara klar i tid och vara uttråkad. Bra val! Ikväll tar vi tåget till Philly och därifrån bussen till Baltimore. Vi åker inte på nöjesresa denna gången utan nu ska vi studera hela helgen. Under vårt år måste vi läsa 72 timmar, så efter den här helgen kommer vi vara klara med halva. Nästa kurs är om en månad.
.
Min dag har gått fort. Jag har framkallat lite bilder till min scrapbook, tränat, packat och jobbat. Idag är det Brians födelsedag så jag gav honom lite svenskt godis "Ahlgrens bilar" och en kokbok med massa svenska mat. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0