2010-10-02

Jag och Lisa åkte till cosi vid lunch för att äta lite gott och sedan åkte vi vidare till en Halloweenaffär för att köpa  utklädnad till kvällens Halloween "party". Ojoj vad kul vi hade.





Vi varit och firat Halloween nu. Vi gick i ett spökhus, jag som aldrig har vågat göra det tidigare. Jag blundade HELA vägen så Lisa var tvungen att leda mig HELA vägen. Vi båda var livrädda. Vi skrek och skrek. Nu har vi båda jätte ont i halsen. Det gör jag aldrig om. Det var till och med så ett monster kom fram till och sa " are you okay girls?". Efter det läskiga huset åkte vi hayride som körde runt i skogen och på ett majsfält. Läääbbigt!!

Nu sitter vi nere i min källare och gottar oss :) Här kommer bilder!


Min au pair grupp

Lisa Jag och Julia


Jag blir nästan rädd för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0