2010-09-30

Nu har jag varit hemma hos Andréa och bokat biljetter till en NHL match. Jag, Andréa, Andréas bror och Josefin ska den 4 november titta på Philadelphia Flyers mot New York Ragners. Woohoo!

Jag passade Jordyn idag också och på eftermiddagen jobbade jag som vanligt med Sasha och Sofia. Vi spelade in lite filmer. Tänkte bjuda på några :)




Sofia var så söt idag. Hon frågade flera gånger om jag inte kunde stanna i USA längre. Jag sa att jag vill ju hem till Gustav när jag är klar med mitt år. Hon tyckte att Gustav skulle flytta hit också och bo med oss. Jag fick en lapp lite senare av henne: Doo yoo wot to stey her logr? From Sofia

Har sträckt mig i benet också! Ahjj! Bye

Kommentarer
Postat av: Rebecca H

Tänk vad du ska gråta den dagen det är dags att åka hem "på riktigt"... ;-)



Det är så roligt att titta in här och se allt du hittar på och är med om!

Kram!

2010-10-01 @ 07:28:45
Postat av: lisalbin

vilka härliga videos och vad söt sofia är!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-01 @ 14:22:26
URL: http://lisalbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0