2010-11-26

Idag har det varit "black friday" i USA vilket innebär REA! Vissa affärer öppnade tydligen redan klockan 3 inatt. Själv åkte jag till Exton mall senare på förmiddagen och fick tag i lite julklappar och lite annat till mig själv. Jag hade hört att det skulle vara jätte mycket folk och folk var det men inte mer än det brukar vara när man shoppar i Växjö. Det var i alla fall mysigt att gå runt där. Alla var så trevliga och bjöd på saker, mat och dryck. Jag fick bland annat en redbull när jag gick in i en klädbutik.
.
Senare på eftermiddag/kvällen jobbade jag. Svetlana och Brian skulle ut på dejt. Jag och barnen åt mat från gårdagen och tittade på andra Harry Potter filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0