2010-11-25

Idag har vi firat thanksgiving. På förmiddagen satt jag och barnen framför tvn och tittade på Macy's thanksgiving day parade. Det är en parad i New York med stora ballonger, artister, tomten och massa annat. Vid fyra tiden var det middag. Det bjöds på turkey, potatismos, sötpotatis, sås, äppelpaj och massa annat gott. Efter maten tittade vi på "a christmas story". Det kändes som en "vi hade i alla fall tur med vädret" film. Måste också berätta att det snöade idag (glad som ett barn på julafton)!!
Thanksgiving är en dag då man ska vara tacksam. Så, jag är tacksam över:
- att fortfarande ha kvar morfar efter hans stroke
- min underbara familj och mina vänner
- att få vara med om det här äventyret borta i USA

Kommentarer
Postat av: Carina o Jörgen

<3 <3 <3



Kram mamma och pappa

2010-11-26 @ 06:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0