2010-11-17

LYCKA!
Efter jobbet åkte jag och Lisa till vårt andra hem här borta i USA ----> IKEAAAA!! Vi åt potatismos, köttbullar och brunsås. Vi fick också med oss massa gott hem som GLÖGG och pepparkaksdeg. Vi kunde inte beställa biljetter inför julbordet på IKEA än så vi får åka dit om några dagar igen :)
Bild 1: Jag och underbara småland
Bild 2: Jag försöker likna Mr Weise
Vi var nöjda och glada
Första kanelbullen på 8 månader
Mina fynd. Lägg märket till min snygga väska som jag köpte för 1 dollar, "a taste of Sweden".

Kommentarer
Postat av: lisa

WIIIII LYCKELILYCKA! Härlig kväll!

Vi måste dit snaaaaart igen, mums!

2010-11-18 @ 13:41:41
URL: http://lisalbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0