2010-11-15

Vid halv åtta på morgonen kom barnen in på mitt rum. Jag skulle jobba en timme på morgonen för Svetlana var tvungen att åka tidigare till jobbet. Vi låg och hade det mysigt i min säng och tittade på massa gamla bilder. Det var nästan så jag inte ville skicka iväg dem till skolan. Sofia föreslog att vi skulle måla röda prickar på kroppen och låtsas ha vattenkoppor. Sasha tyckte att vi skulle hålla febertermometern vid lampan så den skulle bli varm och låtsas ha feber.

 

Idag har det spelats massa julmusik från min dator. Jag har räknat ut att jag åker hem om 36 dagar. Det är inte klokt! Men vad jag längtar :) Jag räknade också ut att jag måste köpa närmare 20 julklappar! Jag kommer vara pank efter julen.

 

Lite nytta har jag gjort idag, bland annat tvättat, tränat och jobbat. Jag och barnen satt och ritade julkort som jag snart tänkte skicka iväg, vi har några kvar bara. Gäller att vara ute i tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0