2010-11-06

Idag var jag tvungen att stiga upp klockan 4.30 på morgonen för vi skulle åka till weekend kursen i Baltimore. Det tog oss ungefär 1,5 timme denna gången. Jag och Lisa åkte med "tyskLisa" som fick köra till skolan, såå skönt att slippa ta tåg, buss och taxi. Vilka pengar vi sparade nu! Dagen har gått jätte fort. Idag hade jag fyra lektioner, "life skills 2", "Money 101", "Women's health" och "boxing". Nu sitter vi och tittar på SATC 2 men jag och Lisa längtar efter att få gå upp och lägga oss. Måste tillägga att maten är UUUUNNDERBAAAR! Till kvällsmat åt vi potatismos, kött och SÅÅS!!
Godmorgon
Mums!
Ni ser knappt mig men jag står i svarta kläder, längst bak och vinkar
Lisa i ett nötskal! GLASS

Kommentarer
Postat av: Amanda Fransson

Vad härligt det ser ut med alla weekendresor ni gör! Fördelen med att vara i USA kan jag tänka mig, att det finns så många olika städer man kan åka till, som ändå är stora. En annan har ju i stort sett London att ta sig runt i :) Hur länge till ska du vara kvar?



Kram Amanda

2010-11-08 @ 21:31:24
URL: http://whataboutlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0