2010-11-03

Kan inte påstå att jag hade den bästa dagen. Humöret har varit upp och ner och har känt mig uttråkad. Det blev inte bättre när jag märkte att en utav mina nya koftor fortfarande hade på alarmet sedan jag köpte den (jag hade precis duschat och skulle ta på mig min nya tröja). Jag fick hämtade saxen och försökte ta bort alarmet. Jag lyckades inte. Skulle jag tagit i mer hade tröjan gått sönder. Förbannad sätter jag mig i bilen och kör till mallet. Väl framme var jag tvungen att titta så jag faktiskt hade tagit på mig kläder. Det hade jag! Hon i kassan bad om ursäkt och jag tittade surt på henne men jag kunde inte med annat än att säga att det är okej. Nu efter skrattar jag åt att jag blev så sur. Som sagt, humöret har svängt lite idag. Imorgon är det ny dag och nya tag. HEEEJA FLYERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0