2010-05-29

Idag har vi haft en heldag på stranden. Till en början var det mulet så jag tänkte att jag behöver inte smörja in mig. Sedan somnade jag och solen kom fram. AJJJ! Nu har jag i alla fall badat i Atlanten! Något att skryta om..

 

Vi badade, solade, spelade kort, fotboll och massa annat kul. Jag var nästan den enda på stranden med bikini??! Alla andra tjejer hade baddräkt eller tankini (bikini linne). Jag kände mig lite mobbad!

 

Huset som vi bor i är jätte fint! Tre våningar, jag vet inte hur många sovrum och badrum! Stort kök, vardagsrum, spelrum, utomhuspool, jacuzzi, havsutsikt, jag kan fortsätta länge. Jag, Andréa och Amy delar rum. Rummet är däremot ganska trångt för tre personer och vi delar alla på en dubbelsäng, men det fungerar i tre nätter.

 

Beachen är precis som jag hade tänkt mig. Ni som har sett One tree hill, det ser ut precis som i serien med havet, stranden och alla strandhus. Jag gillar det! Här hade jag kunnat bo:)

 

På kvällen åt vi tacos (femte gången för mig denna veckan!). Efter det åkte vi till en fest, fem minuter här ifrån med bil. Jag är imponerad! Det var ingen som drack men ändå var alla uppe på dansgolvet och skakade loss. Vi måste bli bättre på detta Sverige! Däremot började jag undra varför folk närmare 40 år kom på festen? Huset var i alla fall fullt med folk och jag hade kul :)


Amy och jag

Andréa och Amy

Sandra

Andréa

Amerikanska tjejer som är med på resan

Vårt hus

Vårt sovrum

Köket

Tomaten, Andréa och Amy

Dans


Det var allt jag hade att bjud på. Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0