2010-05-28

I natt sov jag hos Andréa. Soffan var liten, men det gick alldeles utmärkt. Det var ganska varmt redan på morgonen så vi bestämde oss för att äta frukost ute. Mysigt!

På förmiddagen packade vi och handlade lite frukt och kakor inför bilresan. Sedan tog vi bilen ner till Duck Beach i North Carolina tillsammans med två killar från Mexico och en tjej som heter Amy.

Innan vi skulle köra ville dem att vi skulle be en bön, för att resan skulle gå bra (dem jag åker hit med är religösa). Jag tänkte att jag får verkligen INTE skratta nu. Inte för att det skulle vara roligt på något sätt utan att man inte ska skratta vid sådana tillfällen. JAG FÅR INTE SKRATTA, JAG FÅR INTE SKRATTA, JAG FÅR INTE SKRATTA gick mina tankar och det kändes som dem längsta sekunderna någonsin! Jag klarade mig och resan gick bra. Den skulle ta ungefär sju timmar. Men på grund av all trafik tog det oss nio timmar. Och jag som inte gillar att åka bil!




Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt det låter! Oh fasen vilken neger du har blivit ;) avis! Puss <3

2010-05-30 @ 11:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0