2010-05-25

Godkväll!

Äntligen äntligen äntligen fick jag se filmen! Idag hoppade jag över att åka till gymmet. Jag såg att Dear John hade kommit ut så jag stannade hemma för att titta på den. Jag förstår inte varför jag ska plåga mig själv med att titta på sådana filmer. Men den var riktigt bra!


Eftersom att jag visste att jag inte skulle till gymmet idag så bestämde jag och Sofia att vi skulle träna hemma istället. Vi har även vi lagat tacos, spelat fotboll och tittat på America's funniest home videos.

Ikväll blir det lugnt framför tvn. Har suttit i över en timme och funderat på vilken film jag ska se. Nu har jag äntligen bestämt mig, Mamma Mia :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0