2010-05-24

Tiden går fort när man har roligt! Det är redan ett halvår sedan jag och Gustav åkte iväg till Egypten för att fira vår ettårs dag. Snart är det jul!

 

Idag har jag känt mig som en riktig hemmafru. Jag har tvättat min kläder, handdukar och lakan. Jag har även diskat, städat och tränat.

 

Förmiddagen var lugn och på eftermiddagen lekte vi hos Rylee och Jordyn (grannarna). Vi började också med ett "schema" idag, hur barnen har uppfört sig. Så varje dag kommer vi att gå igenom bland annat om man har lyssnat på vad jag har sagt, have been using a nice tone och inte använt några bad words. När barnen har varit riktigt duktiga under en längre tid kommer dem att få något. Frågan är bara vad? 

 

Nu har jag precis kommit hem från Jessica. Jag får passa på att träffa henne så mycket som möjlig nu innan hon åker hem. Idag tittade vi på the holiday. Den är så mysig!


Satte in kort på mig och Sofie i min nya ram

Mums

Filmkväll hos Jessica


Kommentarer
Postat av: Carina

Du och Sofie är ju underbara på det kortet!!!

Kram mamma

2010-05-25 @ 07:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0