2010-05-22

Då var det helg igen!

 

Idag vaknade jag klockan sju av att två barn hoppade och skrek i rummet bredvid. Jag var inte glad! Efter att jag hade sagt till dem att vara tystare kunde jag inte somna om.

Eftersom att jag inte har några planer denna helgen erbjöd jag mig att jobba så Brian och Svetlana kunde gå på en dejt. Vi gick på bio med Rylee, Jordyn, deras mamma (grannarna) och två kusiner till barnen. Vi gick på den nya Shrek filmen i 3D. Alla älskade filmen. Efter Shrek åkte vi och åt på Mc donalds.

 

Nu har barnen precis gått och lagt sig. Brian och Svetlana sjunger alltid för barnen innan dem ska sova så jag bestämde mig för att vi skulle sjunga blinka lilla stjärna och imse vimse spindel tillsammans. Jag sjöng på svenska och dem på engelska. Vi sjöng även you belong with me med Taylor Swift, Sashas idé självklart.

Allt gick kanon. Det var första gången jag jobbade på en kväll och på en helg, men det var kul :)


Smile!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0