2010-05-20

Jag skulle inte ha sagt något om att värmen inte fungerade. I natt vaknade jag klockan 03:00 och var helt svettig. Fick öppna upp fönstret och sätta på fläckten. Värmen fungerade igen!

Vi har i alla fall haft toppen väder idag, precis som hemma i Sverige. Jag försökte vara ute med barnen så mycket som möjligt. Och när barnen var i skolan passade jag på att ligga ute i solen. Jag flyttade runt lite med solstolen för jag kände mig obekväm med alla grannar som är hemma om dagarna som gärna tittar in i andras trädgårdar..

På kvällen åkte jag och Andréa och tränade. Det går så mycket fortare när man tränar tillsammans med någon annan.

Barnens farfar är på besök så jag får lite sovmorgon imorgon (en halvtimme) :)


Sofia bakade kladdkaka

Underbart väder

Jag gillar bilden!:) Sofia

Sasha

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0