2010-05-19

Jag börjar undra vart vårt fina sommarväder har gått och gömt sig. Jag fryser! Och vår luftkonditionering har börjat krångla igen. Denna gången går det inte att få det varmt.. Men jag har det hellre för kallt inom hus än för varmt.


På förmiddagen lekte Sofia med Jordyn (grannen). På eftermiddagen var vi över hos grannarna på playdate och denna gången var dem vänner hela tiden. Kors i taket!


När barnen var i skolan åkte jag och fixade håret.  Det var en äldre man som färgade håret på mig. Han var riktigt rolig och duktig också för den delen. Vet inte hur många gånger han sa: Oh my god Sandra! You have a lot of hair! När han skulle fixa med alla slingor i håret. Det tog sin tid, men det är jag van vid.

På kvällen åkte jag för att träffa alla andra au pairer på Starbucks. Vi hade det trevligt! Men nu är det dags att sova. Jag är heeelt slut och ska upp vid halvsju imorgon för att skypa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0