2010-05-18

Barnen har varit lediga från skolan idag. Därför bestämde vi oss för att titta på Home Alone 2. På eftermiddagen hade Rylee (grannen) födelsedagskalas på något lekland. Jag släppte av Sofia och Sasha och åkte sedan vidare till Starbucks. Där satt jag i min ensamhet och läste i min bok :)

På kvällen åkte jag och Andréa och shoppade på Target. Jag behövde lite mer träningskläder. Vilket gick på strax över 500 kronor! Billigt är bra :)



Jag kör i oväder till kalaset

Starbucks

Träning efter kalaset

Shopping

Kommentarer
Postat av: Christine

åhh the last song, den boken skulle jag vilja läsa! Har sett filmen men böckerna är alltid mycket bättre :-)

2010-05-24 @ 20:23:51
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0