2010-05-16

Idag tog jag sovmorgon. Det behövdes!

Efter att ha ätit frukost runt tolvtiden gick jag ut och satte mig i värmen. Det har varit alldeles perfekt väder idag, runt 23 grader. Däremot ska det nog inte hålla i sig. Jag såg på vädret att det skulle bli runt 15 grader och regn på tisdag..

Julia (en tysk tjej) hörde av sig till mig så vi åt lunch i Exton, som ligger bara några minuter från mig. Därefter åkte vi vidare till West Chester för att bara promenera i värmen. Vi gick förbi och tittade på deras collage dem har här. Det var stort men tomt. De flesta har åkt hem nu eftersom att skolan är slut för denna terminen.


På kvällen åkte jag hem till Jessica. Vi tog oss en promenad sedan satte vi oss och pratade i timmar. Det är så kul med Jessica för vi är så lika till sättet. Jag har aldrig träffat någon som jag är så lik.


Collage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0