2010-05-14

Jag gick och la mig ganska sent igår kväll så jag var riktigt trött idag på morgonen. Efter frukosten gick jag och Sofia bort till min LCC för att ha en playdate med hennes son William.


När Sofia hade åkt med bussen gick jag direkt till brevlådan och jag hade fått post från familjen Magnusson. Jag fick skvallertidningar, kaffe och grattiskort. Jag blev jätte glad :) Tack!


Eftersom att det var så fint väder idag så tog jag en promenad istället för att åka till gymmet. Men det var nog lite för kvavt om jag ska klaga.

På kvällen gick jag och Jessica på bio. Vi såg Letters to Juliet, en riktigt bra film :) Under bion berättade jag för Jessica om ett "tips" som jag fick från Johan. Att när man har gått på en bio kan man bara gå in i en annan salong och se en annan film. Så vi testade det. Utan att betala. Vi trodde att dem lurade oss när vi köpte vatten och popcorn så vi tyckte att vi var värda att se en film till.


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

vad blev det för annan film då? haha

2010-05-16 @ 12:36:56
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0