2010-05-13

Jag ställde väckarklockan på sju, för att kunna prata med mamma, pappa och Gustav. Vid 06.20 vaknar jag och är klarvaken! Jag är fortfarande som ett litet barn när det gäller min födelsedag. Jag hade fått ett grattis kort av min familj som jag öppnade i min ensamhet på morgonen. När jag kom ner till köket började Sasha och Sofia sjunga för mig och Svetlana kom och grattade mig. (Brian hade redan åkte till jobbet).


Jag och Sofia lekte och lagade ost och skinkpaj till lunch. Vid elva tiden ringde det på dörren och jag fick blommor med bud. Det var från mamma, pappa, Sofie och Simba :) När jag såg att postbilen kom gick jag direkt för att se om jag hade fått någon post. Och det var något till mig! Det var mitt minneskort till systemkameran.. och kameran har jag inte ens fått. Lyckat!


När Sofia åkte till skolan passade jag på att prata på skype istället för att åka till gymmet. När barnen kom hem efter skolan hade jag lovat att vi skulle kolla på ensam hemma. Det var jätte mysigt och vi hade så kul åt filmen :)

På kvällen var jag och min värdfamilj ute och åt på restaurang. God mat och trevligt sällskap! Fick också lite presenter, en väska och ett presentkort på en salong där jag tänkte ta och klippa mig. Efter middagen åkte vi hem och där fick vi tårta. Brian hade bakat jordgubbstårta, riktigt god!

Efter tårtan åkte jag och hämtade upp Jessica, sedan kom Andréa, Johanna och Johan hit och firade mig. Jag hade verkligen inte förväntat mig något speciellt, bara lite trevligt sällskap på min födelsedag. Men dem kom med ballonger och presenter, så kul och så snällt! :)

Tack för en riktigt trevlig dag allihopa! Jag vågade faktiskt inte hoppas på att den skulle bli så bra. Men jag har haft en toppen bra dag!


Blommor, nalle och grattiskort från min familj

Svetlana, Brian och min tårta

Jag och Sasha

Jag var nöjd!

Underbara vänner

Sandra 20 år



Kommentarer
Postat av: Carina o Jörgen

Vad skönt att DIN dag var så bra!!!

Roligt att blomman kom fram. Den var jätte fin!



Kram mamma och pappa

2010-05-14 @ 09:41:05
Postat av: Brian

We are glad you enjoyed your birthday so much!

--Brian

2010-05-14 @ 14:15:50
URL: http://www.facebook.com/brianrwilson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0