2010-05-12

Idag har jag haft min sista dag som tonåring. Jag börjar känna mig gammal. ÅLDERSNOJA! Jag har även haft den värsta eftermiddagen här i USA. Tänker tyvärr inte dela med mig några detaljer mer än bråk och gråt! Så ikväll ska jag bara vara hemma, jag orkar inte mycket mer.

Idag fick jag för mig att göra köttfärssås. Sofia ville mer än gärna hjälpa till. För att göra det hela roligare tog vi fram cyklop när vi skulle hacka löken för att det inte skulle göra ont i ögonen. Tänk vad kul man kan ha när man lagar mat.

När jag var på gymmet idag tittade jag på tv samtidigt som jag tränade. Det var ett program om kvinnor som skulle föda barn. Jag ville inte se, men jag kunde samtidigt inte sluta titta. De visade innan förlossningen och hade sådan smärta. Jag blev förskräckt och jag kommer aldrig våga skaffa barn!

Hörde att jag var i smålandsposten idag, så det hoppas jag att ni har sett! :)


Jag lagar mat

Sofia och jag

Sasha och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0