2010-05-11

Ännu en bok utläst. Jag får för mycket tid för mig själv här.. Åkte och köpte två nya idag, båda av Nicholas Sparks.


Sitter och funderar vad jag ska göra den veckan jag är själv innan min familj och Gustav kommer. Värdfamiljen åker den 1 juli så jag kanske borde passa på att göra något. Funderar lite på att åka över till Kalifornien. Frågan är om jag får med mig någon? Mig spelar det inte särskilt stor roll vart, San Francisco, L.A, San Diego eller kanske något annat. Vi får se, hittade flyg från Philadelphia till San Diego för 2 500 kronor, fram och tillbaka. Hade varit riktigt kul :)

Idag har jag och Sofia bakat IGEN. Denna gången blev det muffins. Sofia älskar att hälla i alla ingredienser och vill baka varje dag. Vi får se hur det blir med den saken. Hela eftermiddagen satt vi och rita. Sasha ville vara lärare så hon satte betyg på mina teckningar. Jag fick B+ och E.. Medan hon själv fick A+...

Annars har jag varit på gymmet idag och ikväll tänkte jag bara ta det lugnt. Någon film kanske eller Sex and the city :)

 

 


Kommentarer
Postat av: malin

bra blogg (Y) bra med bilder :D och dina tjejer verka suuuuper söta!

2010-05-12 @ 11:56:54
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Eva Franklin

Hej! Din käre pappa visade mig dig blogg idag (på jobbet). Eftersom U.S.A. ligger mig varmt om hjärtat är det roligt att höra att du blir så väl mottagen där och trivs. Grattis på din stora dag också!!



Ser att du nämner ex San Diego. Vår dotter har bott där sedan nov 2007. Amerikanerna säger att i San Diego jobbar man för man vill bo där, medan man bor i L.A. för man vill jobba där. Varmt o skönt är det förståss där o fantastiska stränder. Hör gärna av dig om du tror jag kan vara till hjälp med ev tips.



Njut av din tid over there.



Eva

2010-05-14 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0