2010-05-09 Morsdag

Igår var jag hos Jessica. Vi tittade på Pretty Woman, en film som inte jag har sett på säkert fyra år. Det blev en lugn och lyckad kväll. Jag kommer sakna dig när du åker!

Idag är det morsdag här borta i staterna, vilket vi firade med blåbärspannkakor till frukost och Svetlana fick lite presenter av Brian och barnen.

Jag har deppat lite i helgen. Jag ville också åka med familjen Magnusson till Halmstad, jag ville också vara med på tjejkväll och grilla.. Men här sitter jag på andra sidan jorden. Så istället har jag shoppat. Jag och Elin åkte till Concard mall och inhandlade lite nya plagg. Vilket piggade upp mig :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi tänker på dig här hemma! Lovar att du inte velat vara här nu i iskalla Sverige:P Jag är rädd att stöta på isbjörnar varje dag:S Puss

2010-05-10 @ 10:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0