2010-05-07

Fredag, fredag, fredag.. det känns som det alltid är helg här :)

Dagen har varit lugn. Vi lekte med grannarna både på förmiddagen och eftermiddagen. Och jag åkte som alltid till gymmet när barnen var i skolan.

På kvällen hade jag bjudit över några kompisar och Svetlana hade bjudit hem två jobbarkompisar på lite grillkväll. Hon ville att vi skulle få träffa en utav hennes jobbarkompisar som precis flyttat hit och tänkte att vi kunde umgås lite för att lära känna varandra. Det var trevligt! Även om han inte känner till just West Chester så växte han ändå upp i "närheten", så han har lite koll på vad det finns att se och göra. Det kan vara kul att umgås med amerikanare också när man är i USA och inte bara au pairer.

Senare på kvällen gick vi ner i källaren och tittade på film. Jag valde, så det blev en ny romantisk komedi. Själv piggnade jag till medans dem andra satt  och sov! Trevligt sällskap ;)


Johanna

Johan Andréa och jag

Johan Andréa jag

Johanna och Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0